Regnar på tvären

Hej mina vänner!
Alltså. Det har regnat KONSTANT sedan jag åkte hemifrån. Här i Göteborg så regnar det dessutom på tvären på grund av all blåst. Det är inte klokt! Det är inte långt kvar nu tills jag slutar och jag är inte ett dugg sugen på att gå ut i detta vädret. Jag skall ju ta mig från jobbet till centralstationen! Nej hua. Jag vill hem till min säng, men kan jag få komma dit utan att behöva gå ut? Haha. Jag orkar inte med allt regn, jag vill ha sol sol sol. Värme och sol.
 
Som sagt, idag är det jobb. Egentligen skulle jag varit ledig, men jag fick byta mitt pass på torsdag så att jag är ledig då. För min lillebror tar ju studenten! JAG DÖR. Det är så himla märkligt. Han är ju pytteliten i mina ögon. Men what to do? Förhoppningsvis så blir det i alla fall lite soligare då hihi. 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback