Akuttid hos tandläkaren

Hej fina ni!
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår. Jag hade en så fruktansvärt jobbig dag, fyfan! Jag sjukskrev mig på morgonen för min visdomstand är helt åt helvete just nu. Jag har så ont så jag vet inte var jag skall ta vägen. Igår fanns det inga tider lediga hos tandläkaren, så jag fick gå hela dagen och vilken jävla smärta! Det är helt sjukt. Jag är alldeles svullen i halva munnen och på utsidan ser det ut som att jag har en stor potatis innanför kinden.
 
Idag däremot har jag äntligen fått tag i en akuttid hos tandläkaren och hallelujah för det! Jag skall vara där klockan ett och jag hoppar INNERLIGT att dom ger mig penicillin denna gången så att svullnaden och allting lägger sig fort för jag klarar inte av ännu en dag med denna smärtan. Men vi får väl se, senast fick jag ingen penicillin utan då skulle jag vänta ut det. Men ALDRIG. 
Jaja, jag uppdaterar er såklart när jag vet mer! Jäkla tand, jäkla dumma visdomstandshelsicke! Puh.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback