Panic attacks

Hej fina ni!
Hur har ni det? Själv har jag det jäkligt jobbigt för tillfället. VARJE vår/försommar så hamnar jag i världens svacka när det gäller min panikångest. Jag blir så deppig och allting blir jobbigt. Jag får ångestattacker efter ångestattacker hela tiden, vad det än gäller så smyger sig ångesten på mig. Det är så satans jobbigt! Jag avskyr det. Jag vet att jag måste ta kontakt med min läkare snarast men allting är så satans jobbigt.
 
Min panikångest är för mig kopplad till att må illa. Börjar ångesten smyga sig på så mår jag illa, hjärtat klappar och jag blir stressad som fasen. & det finns inget som är så jobbigt för mig som att må illa! Kräkas är jag livrädd för. Jag gör det bara inte. Så illamående är INTE kul. Så just nu har jag en period som helt enkelt är piss. Jag blir nervös när jag tänker på att åka bort, tänker på att åka till jobbet, vara själv med Anton. USCH. Jag vill bara slänga täcket över huvudet och gömma mig tills detta är borta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback