Ny solhatt

Hej fina ni!
Här sitter jag på jobbet och spyr över hur mycket det är som ringer. Jag fattar verkligen inte! Det är hur mycket som helst att göra och idag arbetar jag ända fram till kvart i tolv. Sedan blir det tåget hem och direkt i sängen för att sova. Imorgon börjar jag klockan ett igen och detsamma gäller på söndag! Sedan är jag ledig i två dagar. På tisdag så skall vi åka in till Polisen i Kungsbacka och göra ett pass till Anton! FATTAR NI ELLER. Min lilla pojke skall få sitt första egna pass hihi. Det är ju inte klokt!
 
Idag har vi för övrigt inte gjort så mycket alls. Bara tagit det lugnt och busat med Anton. Robin var iväg till affären och köpte en solhatt till lilleman och även lite solkräm. Det behövs verkligen nu när det är så himla bra väder! Nu skall det i och för sig bli regn igen, men ändå! När mamman bränner sig så får barnet ha 50++++ på solskyddsfaktorn haha. Hoppas ni får en trevlig kväll alla ♥
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback