Bästis

Hej vänner! Hur står det till?
Idag gick jag upp ganska tidigt för att åka hem till min syster med familj. Jag skulle nämligen vara frisör hos familjen Johanson-Kvant idag då hela familjen behövde klippa sig. Det blev helt okej måste jag säga! Dessutom har jag fått spendera massa egentid med min lilla prinsessa Neah. Alltså den fröken med smör på. Godegud vad fin hon är! Först när min syster säger att jag snart kommer hem till dom så svarar hon "åh Emma, hon är så vacker mamma". Alltså. Mitt mosterhjärta svämmar över av kärlek. Sedan har hon suttit fastklistrad i mitt knä hela förmiddagen och matat mig och klappat på mig. Hon är verkligen så himla fin ♥
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback