Besök hos gudfar

Hej fina ni!
Igår så sov vi över hemma hos mina svärisar och vid halv tre vaknade Anton första gången och ville ha lite välling. Helt okej för det gick snabbt och sedan somnade han om utan problem, vilket även jag gjorde. Sedan vid sex så vaknade han igen och då gick jag ner och lämnade honom hos sin pappi och sedan sov jag till klockan nio. Helt okej!
 
Vi åkte en snabbis hem till Antons gudfar och därefter har jag blivit avlämnad på jobbet. Så nu börjar jag om bara några minuter och jobbar enda till tio ikväll! Så jag lär ju vara hemma mitt i natten om jag inte tror helt fel. Så blir det alltid tyvärr. Men vad gör väl det? Imorgon börjar jag klockan tre så jag hinner sova ut. Däremot blir det jobbigare på söndag när jag börjar halv nio efter mitt 15-24 pass, hua. Men sedan är jag ledig i tre dagar och då skall det minsann bakas inför Antons 1 årskalas som är nästa lördag! ♥
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback