Förtrollade skogen

Godkväll fina ni! Hur mår ni?
Idag har vi haft en hellugn dag. Det började med en långpromenad tillsammans med Sara. Vi gick ungefär 4,5 km och vet ni vad? Anton VÄGRADE sova. Igår när vi promenerade så sov han som en stock, men idag. Inte en chans! Nejdå, han låg och tjötade, pillade och försökte snurra runt för allt vad han var värd.
 
Mer än så har inte blivit gjort idag. Elain och Marcus kom hit en snabbis på motorcykeln och stannade på en fika. Sedan har jag suttit och målat hela kvällen. Jag fick häromdagen (läs tog) av min fantastiska svärmor en målarbok som heter "förtrollade skogen". Den har jag velat ha så himla länge! Så nu målas det för fullt. Det är en bok fylld med mandala. Alltså jag är i sjunde himlen ♡
 
 

Två bilder som jag färgat/håller på att färga hihi. Det är sååååå kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback