Summerburst

Hej mina fina vänner!
Igår så jobbade jag i princip hela dagen. Under tiden så får jag tre stycken filmer skickade till mig ifrån min svärmor. Världens bästa svärmor. Jag började nästan gråta när hon visade att hon tvättat, diskat, städat och handlat åt oss hemma! Alltså. Världens största sten försvann ifrån mina axlar. Jag har funderat hela tiden hur vi skall hinna med allt det under helgen nu när det är Summerburst. Alltså. Hur kan man ha blivit välsignad med en så fantastisk svärmor? Jag har inte bara funnit världens absolut mest underbara fästman utan även fått världens finaste bonusfamilj på köpet. Jag är så jäkla lyckligt lottad!
 
Men som sagt. Idag är det Summerburst. Jag har aldrig tidigare varit där, och egentligen är det inte min musiksmak som jag väljer att lyssna på, men idag skall jag få vara gamla Emma, inte mamma Emma, utan Emma som jag känner bäst och bara få ha en grym helg tillsammans med min pojkvän och bästavän! Det kan verkligen inte bli bättre. Vi ska dansa, dricka och skratta så att vi inte kan stå mer! Det kommer bli toppen verkligen. Hoppas ni får en fin helg alla, för min kommer bli toppen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback