Halvbra viktväktardag

Godkväll kära ni!
Idag har varit en halvbra Viktväktardag när det gäller mat, men desto bättre träningsdag! Jag och Anton har varit ute på en långpromenad under morgonen. Så idag är i princip alla mina fält gröna i min fitbit hihi. Jag är så nöjd! Jag måste verkligen börja ta mer promenader. Det är skönt och Anton sover så himla bra. 
 
Under kvällen så har Sara och Patrik kommit hit och grillat. Anton är så himla förkyld och snorar utav bara den. Han har sovit med mig i sängen hela natten och vi har inte alls sovit bra. Men idag var han lite piggare men inte helt. Min stackars älskling! Antingen är det min förkylning han fått eller så är det tänder på gång igen. Hoppas verkligen han blir bättre snart ♡
 
 



Kommentarer
» Carolina

Heja dig, kämpa på! Kram

Svar: Tack snälla fina du! Kram
Emma Johansson

2015-05-24 // 17:49:40
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback