Paniken som uppstår

Paniken som uppstår när vi har varit och handlat hela eftermiddagen, kommer hem, Anton vill se på tåget Thomas, och jag hittar inte kontrollen till Robins Playstation. Direkt tänker jag att Anton vid okänt tillfälle har lyckats få tag i den jag gömt den. Jag springer runt som en galning och letar samtidigt som jag frågar Anton var kontrollen är. "Boooooorta" får jag till svar. Jag får bara fram hundratals scenarion i huvudet när Robin kommer hem från jobbet och jag skall förklara att kontrollen saknas. Nej usch. Ringer i panik till Tobias och tänker att dom måste komma upp och hjälpa mig! INNAN Robin kommer, han är liksom på väg! Då garvar min bror och säger att den ligger på spritskåpet, han la den där för att Anton försökte pilla på den. PUUUUUUH! Att jag inte dog.


Älskade lilla bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback