Sömnlös natt

Alltså. När man går och lägger sig med huvudvärk och sen vaknar med huvudvärk. Då har man verkligen sovit dåligt. Det är nämligen så att Robin har en ny signal på sin mobiltelefon, jag vet inte om det är signalen för mail eller vad det nu är. Men varje gång så hör man Persbrandt ropa "DANSKJÄVLAR" och Robin har på typ högsta volym. Så jag har vaknat hundratals gånger inatt av att hand telefon har skrikit danskjävlar. Så ja, lite trött är jag allt. Så om han inte stänger av ljudet inatt eller sänker så får han sova på soffan alltså. För det här går inte! Jag till och med drömde om hans jävla telefon. 

Jaja nu sitter jag i vilket fall på tåget som strax åker mot Göteborg. Idag blir det jobb mellan 11-15:30. Sedan hem och bara ta det lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback