Jobbdag

Hej fina ni! 
Jag har sovit så otroligt dåligt inatt. Jag fattar ingenting! Jag vaknade upp med världens halsbränna när klockan var tre och kunde inte riktigt somna om efter det. Men nu sitter jag på jobbet i vanlig ordning men vill egentligen bara komma hem. Nu är jag ledig i två dagar och förhoppningsvis så bryter ingen förkylning ut utan försvinner istället. 
 
Anton är ju hemma och är sjuk. Han är så otroligt snorig och hostig. Denna gången märker man till och med av förkylningen på hans allmäntillstånd. Han är extra gnällig och väldigt trött. Men imorgon får jag ta över och Robin åka till jobbet igen, då skall det mysas för fullt. Min lilla pärla! Jag avskyr när du inte mår bra.


Min lilla lilla bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback