Sömnlös natt

Hej fina ni!
Vilken hemskt jobbig natt jag har haft. Jag har inte kunnat sova för fem öre, kudden har känts obehaglig hur jag än legat och dessutom har jag haft en galen halsbränna. INTE KUL. & inte nog med det så har dessutom Sven försökt ta upp all plats i sängen så antagligen har jag ingen näsa kvar idag. För den gillar han ju att tugga på tydligen! Ja, ni vet ju hur det är.
 
Så idag är jag trött som tusan. Jag började jobba klockan ett och slutar inte förrän tio ikväll. Anton och Robin spenderar dagen hemma hos hans föräldrar, i och med att jag inte är hemma idag. Så får dom allt lite att göra! Så nu skall jag helt enkelt bara fortsätta att ta det lugnt och förhoppningsvis så går denna dagen snabbare än snabbast.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback