Vardagstankar

Hej vänner!
Sitter på jobbet och har nu bara två timmar kvar tills jag slutar. Helt okej för min del! Jag känner verkligen hur huvudvärken börjar smyga sig på och det känns inte alls bra. Anton har börjat med någon jävla dumhet nu om nätterna. Eller snarare tidig tidig morgon. Han vaknar ungefär vid halv fyra varje morgon och tokvägrar somna om. Han skall göra precis allt förutom att sova. Det går liksom inte att lugna ner honom, han galltjuter om vi lägger honom i sin säng. Så i morse var jag uppe med honom till fem och satt i soffan och bara kramades. Sedan fick Robin fortsätta och till slut så somnade Antons fastklängd mot honom i soffan. Vad falls liksom? Han verkar extremt beroende av närhet just nu. Lilla hjärtat.
 
Jag pratade för övrigt med min minsta prinsessa igår och fick mig en rejäl tillsägelse angående att inte göra fula miner på kort och skicka till Lotta. För lilla neah blev faktiskt räddd! Haha jag skrattar ihjäl mig ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback