Utstirrad

Godmorgon mina vänner!
Jag sitter redan på tåget på väg till jobbet. Jag är så otroligt seg idag och orkar egentligen inte jobba över huvud taget. Usch! Jag är verkligen helt slut.
 
Igår mådde jag inte alls bra, huvudet dunkade och min ångest var helt åt helskotta. Så vi blev hemma igår och gjorde absolut ingenting. Jag somnade redan vid nio och har vaknat från och till tills klockan ringde vid åtta. 
 
Så idag blir det bara jobb, mellan 11-20 och därefter hem direkt och sova för imorgon blir det jobb igen, samma tid. Blöööööööö!
 

Igår fick alla katterna vara inne eftersom Sven skulle vara inne, detta möttes jag av när jag kom hem. Snacka om att jag kände mig utstirrad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback