Middag och panna cotta

Hej mina fina!
Jag hoppas att ni har haft en fin dag! Vi har inte gjort så värst mycket under förmiddagen, bara tagit det lugnt och vilat. Anton sov under två timmar och därefter gick vi hem till Sara och Patrik. Det tog oss ca 20 minuter att gå dit och även Hanna och Andreas kom dit efter en stund.
 
Det blev god middag, panna cotta till efterrätt och mycket skratt. Anton orkade vara med tills klockan blev strax efter sju, sedan traskade jag hem med honom i vagnen. Så nu sitter jag här i soffan och smaskar på lite godis, Anton sover och Robin är kvar med de andra.
Så om en liten stund skall jag gå och lägga mig. Godnatt mina vänner! ♡
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback