Sista inskolningsdagen imorgon

Hej fina ni!
Imorgon är Antons sista inskolaningsdag, och dessa två veckor har gått exemplariskt måste jag säga! Helt fantastiskt. Han har gått rätt in och lekt med de andra barnen, ätit ordentligt och sovit som om han vore hemma! Helt galet. Våran duktiga lilla prins!
 
Idag fick jag hem två paket på posten med lite klistermärken hihi. Jag är nöjd! Detta är september färgerna (grå, lila, grön). Så nästa vecka kommer att prydas med dessa! Kommer bli hur fint som helst eller vad tror ni?
Dessutom har vi en hel del paket på väg både jag och Sara. Vi har bunkrat upp nu inför hösten och jag ÄLSKAR höstfärgerna. Brun, gul, röd, orange! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback