Besök hos barnmorskan

Hej vänner!
Nu har jag avklarat mitt besök hos barnmorskan. Eller, förut rättare sagt. Men jag var så trött när jag kom hem så jag gick direkt och lade mig och sov 1,5 timme. Min rygg känns helt åt pipsvängen, i och med att det blir 15 minuter att promenera från stationen och till sjukhuset. 

Besöket gick i vilket fall bra, vi kollade blodtryck och socker och allt var fin fint. Bebis ligger med huvudet nedåt precis så som Anton låg, vilket jag även känner av. Spark mot sidan liksom haha. Jag minns inte vad SF-måttet låg på eller sådär men allt såg bra ut.

Tack och lov så har jag världens bästa Lisette som hjälper mig att hämta Anton hos dagmamman idag. Som jag skrev till henne, jag hade kunnat kyssa henne! Så nu slipper jag tänka på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback