Minus på dagens humör

Blä. Idag har jag verkligen tyckt synd om mig själv. 
Igår eftermiddag så mådde jag så himla dåligt. Jag var så trött att jag kände mig illamående och ögonen gick i kors! Idag när jag vaknade så var jag nästan lika trött och efter frukosten mådde jag dåligt igen. Jag ombokade mitt besök hos MVC till nästa vecka istället, men fick prata med min barnmorska som fixade lite nya illamående-tabletter till mig.

Just nu går jag runt och mår sådär illa hela tiden igen, det försvinner inte. Bebis är så stor nu att han trycker på precis allt och det känns bara tungt och jobbigt. Jag känner mig liksom klar med att vara gravid nu! Bara tanken på att det är tio veckor kvar får mig att vilja gråta, hua. Men man får stå ut helt enkelt! Jag behövde bara få skriva av mig lite nu. Alla dagar kan inte vara på topp, man måste tillåta sig att må dåligt med. Kram på er!


Fick ett kärleksbrev på posten igår av min fru, tänk så glad man blir. Helt rätt dag att öppna det på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback