Valborg

Ja ni. Då var det dags för Valborg! Som vanligt så är vi bara hemma och är med familjen, tar det lugnt och äter gott. Idag valde vi tacos, eftersom det var en evighet sedan vi åt det senast! & nu åt jag precis en skål med jordgubbar och grädde, alltså omnomnom. Jag hade kunnat leva på jordgubbar denna graviditeten.


Inatt sov jag så sjukt dåligt så jag avbokade att åka hem till min syster med Åsa för att göra naglar. Jag stannade hemma och sov halva dagen istället. Men samtidigt så tänker jag, om jag är så galet trött så behöver nog kroppen vila lite. Då gör jag ju bara helt rätt genom att vila!

Vi har även börjat få bakslag på det här med att Anton sover i sin växasäng. Han har nämligen lärt sig att han kan klättra ur den! Så nu får jag sitta bredvid tills han somnar, och de två senaste nätterna har det skrikits och gapats och somnats i protest. Puh! Man blir verkligen helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback