En jävla kass dag

Hej vänner.
Vilken jävla kass dag. Jag är på så sanslöst dåligt humör, Anton gör precis ALLT för att jävlas och precis ALLT som han inte får. Simon har inte velat sova en sekund idag, så fort jag lagt ner honom så har han vaknat och galltjutit. Robin är sjuk (läs döende) så hjälpen därifrån är näst intill obefintlig. Jag blir helt enkelt galen. Jag har knappt hunnit gå på toaletten, har jag väl kommit in så står Anton på andra sidan och hänger i handtaget och gråter. Mat? Nej den har inte heller haft tid att slinka ner i magen. När skulle det hinnas med?

Jag vill att denna dagen skall ta slut NU. Så att jag kan få sova och vakna till en helst lite trevligare dag imorgon! Så ja, jag är bitter idag. Men så får det vara. Det är säkert pms eller något, vad vet jag.

Fin bild, inte sant? En sekund senare så skulle Anton försöka rulla ÖVER Simon. Inte lika gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback