Gräsänka med besök

Godkväll kära ni!
Hur har eran lördag varit? Själv är jag ju gräsänka hela helgen då Robin är iväg. Natten gick förvånansvärt bra, förutom en incident med katterna mitt i natten. Men annars var jag uppe med Simon vid tretiden och gav honom mat, och Anton sov ända till halv åtta! SÅ NÖJD. Kan jag hoppas på samma tur inatt? Risken är väl inte allt för stor, men som sagt så kan man ju hoppas åtminstone.

Idag fick jag i vilket fall besök av mamma, Madde och alla hundarna! Sara kom ungefär samtidigt och även Lisette som skall spendera kvällen här med mig hihi. Så nu skall vi alldeles strax kolla lite Game of thrones och bara ta det lugnt. Förhoppningsvis så lever min man imorgon när han kommer hem, frågan är bara vilken tid han tänkt dyka upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback