Motorväg

HEJ KOMPISAR!
Hur mår ni? Själv mår jag väldigt bra förutom att jag är sanslöst trött! Igår var vi, Sara, Patrik, Lisette och Andreas på universeum! Med resten av halva Europa. Jäklar vad mycket folk alltså, det var kö in och kön var inte kort direkt. Men det gick snabbt att komma in men för min och Simons del så var det bökigt att ha med vagnen. Hissarna var proppade precis hela tiden, så vi stod mest och väntade! Bilder från igår kommer när jag hunnit titta igenom hihi.

Idag var det dags att köra igen, precis som jag gjort hela veckan. Idag fick jag däremot köra på motorvägen! Himla läskkgt men riktigt roligt. Imorgon är det halkan som gäller och jag är lite nervös haha. Tur att jag har Christoffer med mig som också skall göra den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback