Preventivmedel

Ja ni läste rätt. Nu är det dags för skydd. I fem år blev det till och med! Så inga mer ungar förrän om tidigast fem år haha! Jag är helt nöjd för tillfället, möjligtvis att det får bli en liten sladdis om tidigast fem år.
Så idag var jag alltså på efterkollen hos mödravården för att prata om förlossningen och kika så att allt såg fint ut nedtill. Plus att jag då satte in en hormonspiral. Det känns hur bra som helst!

Sedan var vi iväg och handlade en sväng och har därefter stått och lagat en hel dröse med piroger att frysa in samt en tacopaj. Så nu är jag helt slut... Imorgon blir det till att göra absolut ingenting. Bara ta det lugnt. Anton har dessutom åkt på en förkylning så han är riktigt grinig och trött nu, det får bli tidig läggning och antagligen en tidig uppgång imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback