Barnmorskebesök

Idag gick jag upp tidigt tidigt för att bege mig till barnmorskan för att lyssna lite på bebis och ta lite prover. Lisette kom hem strax innan sju och då låg Anton i soffan med sitt täcke och tittade på teletubbies hihi.


När han är såhär gosig så vill man ju inte lämna honom! Lilla hjärtat.
Besöket hos barnmorskan gick hur som helst bra och bebis verkar ha det gott i magen. Jag tror hon sa att hjärtslagen låg på 150. Lågt järnvärde, så nu skall det börjas med jätntabletter. Vilket är ganska logiskt med tanke på min trötthet. Ett läkarbesök nästa fredag för att kolla upp min foglossning men annars var allt bra. Jag glömde dock mitt moderskapsintyg haha! Alltså suck!
Nu har jag köpt med lite gott hem till oss alla och väntar på bussen, med en kaffe såklart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback