Det blev ett par byxor!

Hej vänner! Ledsen för sämsta uppdateringen idag. Men det var äntligen dags för min och jacuelines sydag!

Vi började dagen med snöstorm, så jag vart nästan säker på att vi skulle behöva ställa in dagen. Men inte då, Jacueline tog sig hit trots allt.


Dessa har jag sytt! Kan ni fatta eller? Vi satt under några timmar och pillade och trixade men till slut så blev det ett par byxor. Alltså jag är så chockad och glad! JAG har gjort dessa. Stor klapp på min axel och stort tack till min kusin som orkat med mig. Hon måste verkligen ha känt sig som en skolfröken hihi.

Vi åt lite McDonalds ihop när Johan och Mason kom förbi med. Sedan blev det en fotografering med lilleman. En smash the cake! Mason fyller ju 1 om bara några veckor, hua! Hur gick det till? Kul var det i alla fall. Nu skall jag bara ligga i sängen och ta det lugn. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback