En bra natt

Hej vänner!
Ledsen att jag skriver så himla sent. Jag har bara varit så himla nöjd över hur natten gått! Anton somnade som sagt utan ett pip igår. Han sov men vaknade en gång under natten. Jag tänkte att jaja, det är väl tidigt på morgonen nu så då är det okej. Men klockan var bara halv fyra! Jag höll på att bryta samman och tänkte att nä, jag pallar inte en till sån här morgon. Speciellt inte om jag skall jobba! Anton fick välling och när jag skulle lägga honom igen så blev det lite protest, men inte mer än så. Han accepterade läget att jag lade honom i sängen igen och han låg och tjötade och ropade en stund men därefter så slocknade jag. Vi fick väcka honom när klockan var halv nio! Helt otroligt.
 
quote, fall, and stand up-bild
 
Så nu sitter jag på jobbet, jag började klockan elva. Vi är i princip inga här idag, vilket känns otroligt märkligt. Det var Sara och två till kollegor, och så jag. & klockan var elva! Ja ni fattar. Känns himla märkligt. I vilket fall som helst så gick Sara vid halv tre och jag blev all alone haha. Men jag passade på att söka en ny tjänst på jobbet så håll era tummar nu! Det hade varit otroligt kul att få göra något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback