Fredagsmys

Hej på er!
Jag och Sara åkte tåget hem ihop så hon körde hem mig och Anton, så himla snäll! Anton var helt överlycklig över att Sara var med och hämtade honom så det var bara hon som fick bära honom hihi. Vem var mest nöjd liksom?

Det fick bli fiskgratäng till middag idag, vilket vi inte har ätit på hur länge som helst (Robin gillar inte fisk). Så idag passade jag på, bara för att. 
Vi har hunnit leka och busa och titta på teletubbies för att varva ner. Nu har jag precis lagt Anton och själv släng mig i sängen med en chokladkaka! Helt okej fredagsmys. Jag är lika trött idag som jag varit under hela veckan, så det blir nog tidig kväll sen. Ha en fin fredag!


Min lilla trollunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback