Ingen barnmorska idag

Hej vänner!
Idag skulle jag ju egentligen åkt och träffat min nya barnmorska 07:45, men efter att ha fått sova endast några timmar inatt så valde jag att omboka tiden i morse. Fyfan, huvudvärken alltså. Anton vaknade efter att jag sovit ca två timmar och var helt otröstlig, stackarn. 

Så idag har vi lekt med tant Tess, hon och Tobias hämtade mig igårkväll på jobbet och sov sedan hos papp och Bettan! TUSENTACK. Jag hade inte kommit hem annars, och det hade ju inte varit superbra. Så Tobias åkte tidigt till skolan men Tess började inte jobba förrän tolv. Så Anton har kört slut på henne hela förmiddagen hihi. Efter vilan skall vi bara ta det lugnt och göra ingenting. Men nu ska jag passa på att vila samtidigt som Anton!


Titta vad fin mamma har stickat till lillebror i magen! Helt gudomligt söt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback