John blund

Alltså.
Det är en sak att försöka natta ett trotsigt barn, men att försöka natta ett övertrött barn, när mamman själv dessutom ser i kors av trötthet. Ja, då är livet inte lätt alltså. Idag tog det en timme att få Anton att somna, fyfan. Nu har jag precis själv krupit ner i sängen för om jag inte får sova snart så kräks jag av trötthet. Det är verkligen inte lätt att vara gravid och mamma till en snart tvååring.

Imorgon bitti har jag i alla fall ett besök hos barnmorskan klockan åtta, så Lisette kommer hit och passar Anton medan jag åker iväg. Så himla underbar! Sedan vette tusan vad vi skall hitta på men något får vi nog gjort tror jag. Godnatt kära ni!


Igår var det pappa som gällde, idag däremot var det bara mamma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback