Lång dag

Vilken oroligt lång dag det har varit! Jag hade kunnat gå och lägga mig nu på direkten. Jag höll på att sätta ut Anton på blocket innan Elain och Lisette kom förbi. Dom hade med bröd och pålägg i stora lass och det fick bli dagens lunch, detta åt vi tillsammans med Elisabeth och Therese!

Anton somnade en stund först vid tolvtiden och då för att Elain tog ut honom i vagnen och gick en promenad. Jäkla unge! Han har verkligen stampat på mina nerver idag. Efter lunch åkte vi till Kungsbacka simhall och badade en stund. Anton tyckte det var urkul! Han åkte rutchkana med Lisette hihi. Nu är vi hemma hos Elain och väntar på att pappa Robin skall komma förbi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback