Mathem.se

Igår bestämde jag mig för att äntligen slänga in en jäkla beställning hos mathem.se! Jag har bara hört positiva tankar och upplevelser om detta så nu testade jag faktiskt på det själv. Jag storhandlade. I och med min foglossning så har jag extremt svårt att springa runt i en affär, det tar liksom slut på min kropp helt efteråt. Jag orkar (och får inte längre) bära för tungt, jag fick en skarp blick av barnmorskan när hon sa detta. 

Jag kan inte annat än säga att jag är tvärnöjd! Du klickar i vad du ska ha, betalar direkt eller via faktura, maten blir hemlevererad och inburen åt dig, klart! Du väljer själv vilken tid du vill att dom skall komma och dessutom vilken dag. Så idag klockan tre stod lastbilen utanför. Mitt problem är för tillfället löst när det gäller att storhandla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback