Äntligen lugn och ro

HEJ!
Vilken dag. Det har varit hur mycket som helst att göra på jobbet idag. Jag har knappt haft en sekund över att andas! I och med att jag slutade halv fem så fick morbror Tobias hämta Anton ifrån dagmamman idag. Jag tror att Anton var helnöjd över det och när jag kom hem så såg han mer än nöjd ut! Det är ju hans Bebbe. Inte Tobbe utan Bebbe. 

Det fick bli pommes med kyckling idag till middag. I och med att jag var hemma ganska sent så blev det ett snabbt ihopplock av enklaste laget. 
Nu är Anton nattad och jag har lagt mig i sängen. Min foglossning har idag varit katastrof och dessutom har jag börjat känna av smärtan på höger sida av midjan. NOOOOO. Jag som hoppades att det skulle hålla sig borta några veckor till.... Aja. Bara att bita ihop! 20 veckor kvar.


Snart har vi en sån här liten hos oss igen. Gud så jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback