Sugen på förändring

Hej vänner!
Hur har ni det? Själv är jag otroligt trött idag. Den här tröttheten verkar aldrig riktigt försvinna denna graviditeten. Jag skulle kunna sova dygnet runt känns det som. Trots att jag somnade tidigt igår så ringde klockan halv sju i morse. Så nu sitter jag  på jobbet och skall alldeles strax äta en vaniljbulle, mums! 
 
Som rubriken lyder så är jag sugen på en förändring. Med bloggen. Jag vill ha ny header och kanske även nytt utseende. Jag vet verkligen inte HUR jag vill att den skall se ut, men jag vill ha något annat än hur det är och har varit ett tag. Har ni några tips från coachen? För just nu står det bara still i mitt huvud. Dessutom så behöver jag vara ledig så att jag faktiskt hinner sätta mig ner och göra om den hihi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback