Härliga dagar hos svärisarna

Godkväll kära vänner!
Hur har ni det? Själv har jag haft två fantastiska dagar hemma hos mina svärföräldrar. Jag och barnen sov där från igår till idag och det har verkligen varit härligt. Supergod mat, härligt sällskap och bara slappna av och få lite avlastning. Tusen tack för att ni ville ha mig och framförallt oss hos er!

Vid tretiden kom Robin och vi åt mat tillsammans allihopa. Sedan blev det hemgång och Anton somnade som en stock efter lite trots om att få vara uppe längre. Simon har precis somnat och jag kollar på matchen mellan Tyskland och Italien. Ofantligt spännande! Imorgon blir det bus med Antons morbror och tant Therese hihi.

Min gobulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback