Roliga barn

Hej vänner!
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Jag försöker installera mig som tvåbarnsmamma och det är ganska tufft redan nu. I och med Simons magknip och att försöka vänja Anton vid att lillebror har ont i magen och är ledsen, det är inte helt lätt. Anton åt ju ersättning och då kunde Robin hjälpa till, men det blir lite svårare nu när det är amning!

Idag är jag hemma hos Robins föräldrar och jag och barnen skall sova här. Robin skall ha hem vänner och dricka whiskey och röka cigarr. Så det kändes mer än bra att inte vara hemma haha. Jag orkar inte ta hand om FEM ungar på samma kväll!

Har ni sett mina roliga barn! Den ena åt med handen rätt upp och den andra byter blöja med benet rätt upp haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback