Nej jag föder inte barn

Hej vänner!
Ja jag lever, nej jag föder inte barn. Inte idag åtminstone! Idag har jag varit hos mödravården för en tid hos läkaren. Vi pratade om mitt mående, att jag eventuellt håller på att utveckla en havandeskapsförgiftning. Idag var testerna lite bättre vilket var skönt! Jag skall in imorgon bitti igen och lämna ett urinprov. Vi gjorde ett snabbt ultraljud för att kolla flödet i navelsträngen och mängden av fostervatten i magen. Allt såg fint ut! Lillebror låg och övade på att andas vilket var sjukt häftigt att se. 

Sedan blev det lite handling och en timmes vila här hemma. Jag saknar Anton så det värker i bröstet. Jag fick bilder på hans koppor idag och stackarn har så mycket att det nästan är löjligt. Min lilla prins! Som tur är så är han ändå hyfsat pigg och glad och har det super hemma hos farmor.


Min lilla prickigkorv 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback