Pizza istället för bebis

Hej vänner!
Nej jag föder inte barn idag heller. Eller natten som var. Jag har absolut inga känningar alls, lite mensvärk på kvällarna men vafan, bebis är stor och trycker överallt. 

Idag kom Elain och Lisette hit vid elvatiden och har hjälpt till att städa här hemma. Vi har tvättat, dammsugit, städat, plockat och hållt igång. Eller, jag har suttit mest på en stol och varit arbetsledare men jag är så sjukt tacksam! Alltså verkligen. Nu har vi nyss ätit pizza och jag skall innan läggdags byta lakan och duscha. Håll tummarna för en liten bebis inatt!




Kommentarer
» Åsa

NÄHÄ DU! Bebis kommer på fredag ;)

Svar: Haha eller så stannar han där inne föralltid 😂 känns nästan så!
Emma Johansson

2016-06-15 // 18:20:48
URL: http://triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback