Födelsedagsfika

Helskotta vad det har regnat idag! Det var jag inte alls beredd på kan jag be att få tala om. Vi åkte nämligen på lite födelsedagsfika hemma hos Robins mormor idag, och jag tog bara kavaj-tröjan på mig i och med att jag är så jäkla varm jämt. Hua! Det gick ju sådär. 

Men vi fick en trevlig stund i Fjärås, vi fick handlat på vägen hem och jag har dessutom fått städat lite i köket! Så nu luktar det friskt. Jag tröttnade på att det såg ut som hej kom och hjälp mig!

Men nu skall jag släng mig i sängen med en påse chips och bara ta det lugnt. Imorgon blir att städa badrummet (beroende på hur kroppen känns efter idag) och njuta av sista dagen med både Robin och Anton hemma.


Häromdagen läste morfar för Anton som var helnöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback