Anton 2 år

           
Idag är det exakt två år sedan Anton kom till världen. Eller exakt och exakt. 23:54 ikväll är han på pricken två år. Du berikar oss med så mycket kärlek min skatt. Varje dag får du oss att gapskratta för att sedan vilja slita av oss håret. Du är så klok och duktig, snäll och kärleksfull. Men även busig och trotsig! Du har verkligen fått ärva båda dina föräldrars envishet. Jag förundras varje dag över att du faktiskt är våran och att just jag får vara din mamma. Jag är så lyckligt lottad som får vara med en sån härlig unge varje dag. Jag älskar dig så att hjärtat spricker och trots det blir det bara mer och mer för varje dag. Tack för att du är du. Älskade fina Anton 

Vill ni läsa om min förlossningsberättelse med Anton så kan ni göra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback