Åskoväder

Hallelujah för det här åskvädret som drog in. Jag bugar och bockar och tackar alla gudar för detta. Jag höll på riktigt på att smälta av värmen, jag var så svullen så jag kunde knappt röra mina händer. Sedan börjar det panga ordentligt för att inte tala om blixtarna och regnet! Puh. Det behövdes verkligen kan jag be att få tala om. Jag har nu tagit en sval sval dusch och ligger i sovrummet med två fläktar igång och öppet fönster. Jag skall alldeles strax lägga mig och sova för jag är helt slut.

Precis när ovädret drog igång så satt vi inne i Antons rum och lekte. Det är inte lätt att vara medlem i denna familjen när man heter Sven. Först kör Robin bil på honom och sedan parkerar Anton sina bilar på honom haha! & Svennis bara ligger kvar och är hur nöjd som helst. Knaskatt ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback