En sjukstugedag + måsten

Hej vänner!
Jag sov mellan halv nio och tolv! Godegud så härligt det var. Jag fick både samtal och sms till mobilen men jag hörde inte ett skvatt. Det var nästan löjligt jobbigt att försöka vakna till liv när larmet väl ringde, ögonen gick i kors.

Oavsätt så åkte vi en snabbis till kungsmässan, åt lite lunch, köpte det sista nödvändiga till BB väskan och bebis, och handlade lite på Ica. Så nu har jag packat det sista i väskan och lillebror har fått sina gossedjurssnuttar och en fin vit solhatt som han kan ha i sommar. 


Nu har jag precis ätit en hel skål med jordgubbar och lite glass till, lagt mig i sängen med min sudoku och skall bara ta det lugnt. Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback