En tripp till förlossningen


Godmorgon vänner. Jisses vad trött jag är idag. Igårkväll blev det en liten tripp till förlossningen i Varberg för en extra koll. Jag har nämligen fått flera symptom skulle kunna varit havandeskapsförgiftning. Men allting såg bra ut igår så vi fick åka hem igen och vila. Så idag är jag enormt trött efter kvällens bravader!

Symptom som jag haft:
Extrem svullnad
Konstant illamående
Protein i urinet vid senaste koll hos bm
Huvudvärk som inte går över
Flimmer för ögonen
Mycket sammandragningar

När jag pratat med mina majmammor och googlat på nätet så stod det att det bästa är att åka in för en koll. Så jag ringde förlossningen som ville ha in mig. Blir mina symptom värre så skall vi åka in igen, för det skulle kunna utvecklas till havandeskapsförgiftning. Jaja men nu skall jag vila upp mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback