Från Volvo till Saab till Volvo


Mina vänner! Jag verkar ha blivit med Volvo igen haha. Robin har varit så himla lurig de senaste dagarna, han berättade häromdagen att han skulle iväg idag med sin pappa och hjälpa sin farmor. Igår gick han iväg när Marcus ringde för att jag inte skulle höra! När han kommer ut så frågar jag vad tusan det är dom skall göra tillsammans. Inget speciellt, bara hjälpa Gunnel får jag till svar. S Ä K E R T. Så jag frågar rätt ut om han har köpt en ny bil, och jag kan tala om att hela Robin såg mer än chockad ut men pep ur sig ett litet nejdå jag älskar min bil osv osv. Kom dom hem med en ny bil idag? Jajjemen. Så nu är vi med Volvo igen, större och rymligare än Saaben. Jag är mer än nöjd!

PS. Jag älskar att min man är sämst på att ljuga haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback