Men hjälp

Men hjälp!
Jag vet inte vad som har hänt, men idag känns det verkligen som att någon kör upp en kniv i ffiffi på mig. Jag måste ta myrsteg för att ens kunna röra mig, vad kan ha hänt? Har haft mer ont under natten än vanligt men har inte gjort några häftiga rörelser eller något speciellt... Jag har ju redan foglossning där liksom. Typiskt! Ont gör det i alla fall.

I vilket fall som helst. GODMORGON! Anton kom in vid halv sex idag, woho! Inte fyra/fem som vanligt. Nu väntar jag på att Robin skall vakna så att jag kan få sova en stund sen. Man får ta vara på all tid alltså. Vad ska ni göra idag? Jag skall inte röra mig en millimeter hade jag tänkt.


Min lilla minimänniska 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback