Sex år sedan


Wow. På sex år har jag hunnit få ett jobb, flyttat hemifrån och flyttat sammanlagt fem gånger, jag har hunnit hitta min soulmate och partner in crime Sara, jag har hunnit hitta en man, blivit friad till och förlovat mig, varit gravid två gånger och gått igenom hittills en förlossning, jag har tre katter, jag har hunnit få en till systerdotter och blivit mamma, jag har hunnit gå på tre bröllop och en begravning, jag har förlorat en hund, fått världens finaste bonusfamilj, vunnit nya älskade vänner och förlorat kära vänner med, jag har hunnit gråta och älska, skratta och vara lycklig. Ja, jag har hunnit med en hel del sedan min student. Sex år är bara en kort kort period i mitt liv men jisses vad jag hunnit med mycket under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback