Natt med mina älsklingar

Hej finisar! Sitter på jobbet nu tillsammans med Åsa och Sara! Vi kör natten tillsammans för en gångs skull, woho! Så himla bra när vi jobbar tillsammans. Känner på mig att natten kommer att gå bra fort idag. Men så brukar det ju vara i vanliga fall med.
 
Idag fick jag inte sova längre än till nio, eftersom Chabo blir helt crazy när Robin åker hemifrån. Jag har varit ute med honom tusen gånger i hundgården och myst, busat med Bella och försökt hålla igång honom men ändå har han inte kunnat sova. Ett tag blev han dessutom alldeles för varm och låg i princip i sin vattenskål. Så jag hällde lite kallt vatten över honom och då lugnade han ner sig lite med allt flämtande. Fick lite småpanik i alla fall! Annars har dagen varit lugn. När Robin kom hem vid halv tre så gick jag och lade mig (suuuperskönt) och sov i tre timmar hihi. Sedan blev det panikspring till bussen efter att ha bråkat med Västtrafik angående att jag försökte registrera mig för att köpa sms-biljett. Det gick sådär kan jag säga.
 
Känner mig för övrigt väldigt yr idag, har gjort det nu i några dagar. Men idag är katastrofmycket. Har fortfarande "mensvärk" vilket stör mig något otroligt. Brukar alltid ha det dagen innan jag får mens, alternativt samma dag. Störande! Hoppas det går över snart. Nu skall jag fortsätta jobba, hoppas ni får en fin kväll ♥
 
Tumblr_mknbrtytpx1s5xf2ro1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback