Min elev

Hej vänner, sitter i soffan nu och väntar på att min film skall bli klar. Har fixat sista Twilight-filmen så tänkte kika på den ikväll innan jag sover. Robin skall iväg på demo klockan åtta så jag är hemma ensam. Skall bli skönt att inte göra någonting! 
Imorgon börjar jag halv åtta och får förhoppningsvis skjuts in till jobbet med pappa hihi. Skall även få träffa min kommande elev för första gången, sjukt spännande. Sandra vet jag att hon heter bara, inget mer. Hon skall sitta med mig hela dagen och lyssna när jag tar samtal. Sedan börjar hon sin utbildning denna veckan om jag har fattat det rätt. Kommer bli skönt att inte behöva lägga så stor fokus på att ta massor utav samtal, utan att lära upp min elev istället! Men men, idag blir det fiskbullar till middag och det är något utav det godaste jag vet! MUMS! Ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer
» GeMina Arts

härlig bild :p
sv: hehe ja det blir nog så att jag gör en av varje :)

2013-04-09 // 12:48:40
URL: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback