Tatueringsdags!

Hej finisar! Vilken lång dag det har varit, och natten är inte över än haha. Gick upp kvart i åtta i morse för att åka in tidigt och lämna min väska hos Pålssons eftersom vi åker till Örebro imorgon. Sedan blev det att infinna sig på Cool Cats And Hot Dogs i stan och påbörja min lille tatuering hihi. Gick inte ifrån studion förrän klockan var runt halv fem. Gjorde bara min uggla, men vi tjötade och ritade upp skissen och åt lite med. Så himla mysigt!
 
När jag var klar med tatueringen, som jag för övrigt blev SVINNÖJD med, så gick jag hem till systeryster och bebisgosade hela kvällen, klippte Christians hår och myste med My. Älskade barn! Hur kan man älska någon annans barn så mycket? Mina ögonstenar. Nu sitter jag i vilket fall som helst på jobbet tillsammans med Åsa och Sara och skall jobba hela natten. Dessutom är jag grinig som FAN, för någon idiot på jobbet har fått för sig att äta upp min Kesella som stått i kylen. Woho! Så någon mat har jag inte direkt att äta nu under natten. Men snälla Sara hjälper mig som alltid. Men nu skall jag försöka att inte somna utan ta lite samtal ♥
 

Kommentarer
» Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Snygg!

2013-04-13 // 19:53:16
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback