Ett år sedan Israelresan

Hej finisar! Ny telefon verkar det definitivt inte bli idag i alla fall. Robin känner sig skitdålig, han ligger faktiskt bredvid mig här i soffan nu och sover. Stackars hjärtat! Kan ju dock inte påstå att jag mår bättre. Huvudvärk ifrån hell, yrsel för den delen med och allmänt hostig och nästäppa. Jihooo! Sjuka familjen helt enkelt. Är för övrigt S U P E R hungrig för tillfället. Idag blir det torsk med potatis och äggsås, hallå liksom, hur gott?? Jag längtar så att det kurrar i hela magen. Är riktigt hungrig. Känns som att jag inte blir mätt på någonting idag, knasigt.
 
Den 12 åker jag för övrigt iväg med Elain till Örebro, vi kommer hem igen den 14 april på min födelsedag. Boff skall spela cup hela helgen så vi är där som hejarklacksledare såklart! Kommer att bli supermysigt hihi. Kan ni fatta att det på söndag är ett helt år sedan jag åkte till Israel? Helt sick! Det känns fortfarande som att jag kom hem bara igår typ. Jättekonstigt! ♥
 
 
Utanför Födelsekyrkan i Betlehem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback